Presentatie groot succes

16-9-2009 door: Redactie
Woensdag 15 juli 2009 werd het gratis nieuwsblad HALLO Horst aan de Maas onder enorme belangstelling gepresenteerd in het Parkhotel in Horst. Meer dan 200 gasten waren aanwezig tijdens de onthulling van de naam. De reactie's op de vormgeving van het blad en website waren zeer positief.
fotoMasker
Vorige foto
Vorige foto

Het is geen toeval dat HALLO Horst aan de Maas verschijnt op het moment van de gemeentelijke herindeling. Het nieuwsblad wordt namelijk verspreid in de zestien kernen van de hele fusiegemeente Horst aan de Maas. Gratis, en huis aan huis. Daarmee is het uniek, er is geen ander nieuwsblad dat juist deze 40.780 inwoners bereikt. Er is bewust gekozen voor één uitgave, die gelijk is voor de hele gemeente. "HALLO Horst aan de Maas is daarmee het ideale medium om de saamhorigheid van de inwoners in de nieuwe gemeente te versterken", zegt uitgever Eric van Kempen van GCH Media in Horst. "Het is bovendien een optimaal platform voor gemeente, instellingen en ondernemers uit de regio."

Inhoud die ertoe doet

Lei Spreeuwenberg uit Broekhuizen is benoemd tot hoofdredacteur van HALLO Horst aan de Maas. Samen met Eric Brouwers uit Lottum en Ger Willems uit Kronenberg vormt hij het eigen, lokale redactieteam. "HALLO Horst aan de Maas brengt actueel nieuws, veel praktische informatie, aansprekende rubrieken, mooie verhalen en prachtige foto's", belooft Lei Spreeuwenberg. "Een nieuwsblad met oog en hart voor de lezers, hun omgeving en hun belevenissen, een blad met inhoud die ertoe doet."

Bijzonder is ook dat HALLO Horst aan de Maas streeft naar een verdeling van redactionele inhoud en advertenties op één pagina, waarbij maximaal vijftig procent van de pagina advertenties bevat. HALLO Horst aan de Maas biedt daarmee een waardevol umfeld voor de adverteerder.

Hallo online

Naast het fysieke nieuwsblad worden ook internet en mobiel internet - en in de toekomst ook interactieve tv - ingezet om het laatste nieuws snel bij de lezers te brengen. "Mensen kunnen ook online reageren, iedereen in de gemeente kan daarmee zijn eigen bijdrage leveren aan het nieuws", zegt Eric van Kempen. "Deze communicatiemix zorgt voor een uiterst interactief medium dat de kwaliteit van het nieuws op een hoger niveau brengt." De internet- en mobiele pagina's worden gelijktijdig met het nieuwsblad opgestart. "Het aantrekkelijke ontwerp is verfrissend en modern. HALLO gaat de inwoners van Horst aan de Maas dan ook zeker prikkelen om te lezen."

Disclaimer | Copyright© 2018 Kempen Media b.v. | Ontwerp & realisatie Kempen Communicatie
Kempen Media b.v. is partner van Kempen Communicatie b.v.
Kempen Communicatie: Strategie, Creatie, Realisatie