Oranje

1-7-2010 door: Cactus
Wat zou het leven zijn zonder voetbal? Er gaat tegenwoordig geen dag voorbij of er wordt een luie stoel voor de buis geïnstalleerd, de krant aan de kant gegooid en een goed glas gepakt. En dan begint voor miljoenen mensen de spanning en sensatie die ze in de rest van het jaar zo hopeloos moesten ontberen. Natuurlijk is het voor het Nederlands elftal van groot belang dat ze er wel iets van terechtbrengen op de groene mat.

In deze tijd van economische recessie en vooral, politieke goocheltrucs moet er toch iets zijn dat de mensen op andere gedachten kan brengen. Voetbal, van kleine clubs tot Eredivisie is in Nederland al sinds jaar en dag een begrip maar het WK slaat alles met stukken. De Oranje versieringen van straten, winkels en gewone particuliere huizen is leuk om te zien en geeft een bepaalde blijk van verbondenheid. Het enorm grote televisiescherm op het Wilhelminaplein is een gouden greep.

Dat intussen in Den Haag politici worstelen met de vraag hoe of Nederland geregeerd moet worden zal éven buiten de orde zijn, hoe of WIJ het er in de volgende ronde vanaf brengen is belangrijker! De liters bier die tijdens de wedstrijden worden ingenomen laten in elk geval een prettige smaak achter. Het nieuws uit Horst-Centrum was intussen het bericht dat het jarenlang leegstaande AH pand was verkocht. Volgens de Limburger zal er een "food-firma" in worden gevestigd, in goed Nederlands, een levensmiddelenbedrijf dus.

Er wordt wel gevraagd om een tweede in/uitgang aan de achterzijde. Maar dat zal niet lukken want dan komen Hema, Kruidvat, etc. uiteraard ook met hun ­verlangens op tafel. Dus alles zal volgens goed Horster gebruik op de lange baan worden geschoven. Buitenspel staan is niet alleen aan voet­ballers voor­behouden! Intussen is de volgende wedstrijd al weer gestart en heeft Cactus even andere bezigheden!

Cactus

Disclaimer | Copyright© 2018 Kempen Media b.v. | Ontwerp & realisatie Kempen Communicatie
Kempen Media b.v. is partner van Kempen Communicatie b.v.
Kempen Communicatie: Strategie, Creatie, Realisatie