Campaign wint publieksprijs in Tilburg

11-4-2010 door: Redactie
Afgelopen zaterdagavond heeft Rock coverband Campaign uit Horst de publieksprijs gewonnen van The Clash of the Cover Bands 2009-2010. In Poppodium 013 in Tilburg streden acht finalisten om de hoogste eer. Coverband Robinson uit Maastricht werd door de vakjury verkozen tot algemeen winnaar en eindigde op de eerste plaats.

Gitarist Geert Josten van Campaign: "Wat een avond. Dit vergeten we nooit meer. We traden om precies 20.00 uur op en het liep als een trein. Vanaf de eerste tot de laatste noot! Tja, en toen moesten we wachten tot de laatste band had gespeeld en de uitslag bekendgemaakt werd. Ik kan je vertellen dat het dak eraf ging nadat wij tot publiekswinnaar werden uitgeroepen." Onder de ruim 2.000 bezoekers in Poppodium 013 waren veel fans van de Horster band. Onder hen ook burgemeester Kees van Rooij en wethouder Leon Litjens.
Campaign heeft met het winnen van de 'Public's Favourite Award', ook een cd-contract met videoclip in de wacht gesleept. De coverband krijgt een tour van twintig optredens aangeboden. Over anderhalve maand hoopt Campaign een eigen nummer uit te brengen voor bij de videoclip. Intussen stromen ook de verzoeken voor optredens binnen. "We wilden altijd al meer optreden en die wens gaat nu in vervulling", lacht Josten.

Op 12 juni geeft Campaign een 'fans-bedank-concert' in De Lange in Horst. Iedereen met een 'Campaignsjaaltje' mag dan gratis naar binnen.

Disclaimer | Copyright© 2018 Kempen Media b.v. | Ontwerp & realisatie Kempen Communicatie
Kempen Media b.v. is partner van Kempen Communicatie b.v.
Kempen Communicatie: Strategie, Creatie, Realisatie